۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... حرفهای ؛هم ؛ و ؛ها؛...

سلام مهربون!

      تو کتابی می خوندم که دو تا آدم کوچولو دنبال بهترین های زندگی بودن ... تو گذرگاههای سخت و پر پیچ و خم زندگی به دنبال همون بهترین ها میگشتن... بعد از مدتی رسیدن به چیزی که میخواستن ، ولی آنقدر توش غرق شدن که یادشون رفت باید حفظش کنن... این بود که بعد از مدتی چیزی رو که داشتن رو  از دست دادن ... یکی از آدم کوچولوها برای همیشه تو اندوه و حسرت نشست و شاید نتونست دیگه بلند بشه و دنبال یه بهترین دیگه بگرده ولی اون یکی بعد از مدتی که هاج و واج مونده بود... اول خنده بلندی به وضعیتش کرد و اونوقت راه افتاد... تو تمام گذرهای پر پیچ و خم روزگار بدون ترس قدم برمیداشت و از هر قدمش لذت می برد...

شاید درست کردن  این- دومین-  وبلاگ ، همون حرکت " ها"یا"  هم"   تو قصه آدم کوچولوها باشه... شاید تو این داستان جدید اون دوتا  بتونن دست یکدیگر رو بگیرن و تو گذرگاه تنگ و تاریک و هولناک زندگی قدم بردارن ....یا حداقل عین اون داستان ،  یکیشون راه رو ادامه بده ... به امید موفقیت...

نظرات 5 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.sayehegham.blogfa.com

"هم" عزیزم
یا همون ف. م. خودم

مرسی که آدرس این وبلاگ بی نظیر رو بهم دادی.
بنظرم "هم" خودت باشی. اگر اشتباه کردم بهم بگو!
راستش دیگه فکر نمی‌کردم هیچ عشق حقیقی و راستینی در این دنیا وجود داشته باشه، از بس که دورنگی و دوحرفی دیدم! دیگه چشمهایم رو بروی دنیا و دلم رو بروی عشق بسته‌ام. دیگه از موجودی بنام مرد می‌ترسم.
اما ... عزیز دلم، خیلی خیلی خوشحالم که تو همراه زندگیت رو یافتی. اینو از صمیم قلب می‌گم. امیدوارم تا انتهای دنیا همقدم و همراز هم باشید.
آدرسی که نوشتم، آدرس وبلاگ دیگر منه

دوستتون دارم

پیشی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ

من فکر میکنم دونستن قدر اون لحظس اگر دونستی بردی ولی اگر همش تو فکر اینده و گذشته باشی همون لحظه رو هم از دست میدی
ماها همیشه فکر میکنیم لذت در رسیدن به اون خواسته هاست در صورتی که ما هیچوقت از وجود خودمون ویا دیگری لذت نمیبریم فقط میخوایم به یه جایی برسیم
شده از عاشق بودن خودتون لذت ببرید و مست بشید
حرفای بیربط میزنم نه ولی من از عشق ورزیدنم لذت میبرم
هیچ قیمتی نمیتونه بخرتش .
میو میو

سلام پیشی جان
نوشته هات خیلی جالبند و مایه خوشحالی ما که شخصی با این احساسات ناب رو پذیرا هستیم.
هربار که نظری میدی دقت میکنیم که آیا وبلاگی رو قید کردی یا نه که بیام و از نوشته هات لذت ببریم یا شایدم داری و ما رو قابل نمیدونی.
در هر صورت مایه بسی خوشحالیه که نوشته هامون مورد عنایت شما قرار گرفته.
بازم به دیدنمون بیا
دوستان تو هم و ها

پیشی دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام به هم عزیز و های خوب
همیشه من تو بحر این مجسمه سمت راستی هستم ساده وبی الایش
چهره ای وجود نداره ولی دنیایی از عشقو پاکی رو میشه توش دید با دقت بهش نگاه کنید اشک ادمو در میاره میدونید زیبایش تو سادگیشه و راستیش
انگار که این دو مجسمه زندن و دارن به ماها درس میدن اگه با دقت گو شکنید صداشون هم میشنوید .
میو میو

مانی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ق.ظ http://barbadrfteh.blogfa.com

سلام.......

وب خیلی زیبای داری

موفق باشی

بای

نسیبه چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ق.ظ http://www.love7god.blogfa.com

سلام نمی دونم چی بگم ولی از نوشته های این بالایی ها میشه فهمید دو تا عشق جدا نا پذیر به هم دیگه رسیدن
خوشحالم که دو نفر عین لیلی و مجنون به هم رسیدن
واسه منم دعا کنید
آدم بشم
وبلاگت خیلی خوبه
بازم تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد