۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

دریا اولین عشق مرا بردی



باز هم آمدی تو بر سر راهم

آی "عشق" میکنی دوباره گمراهم

دردا; من جوانی را به سر کردم، تنها از دیار خود سفرکردم

دیریست قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سر گذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرق در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشان وبی هم آوازم

میروم شبها به ساحل ها تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا مینویسم اوج غمها را

باز هم آمدی تو بر سر راهم

آی "عشق" میکنی دوباره گمراهم

دردا; من جوانی را به سر کردم، تنها از دیار خود سفرکردم

دیریست قلب من از عاشقی سیر است

خسته از صدای زنجیر است

دریا اولین عشق مرا بردی

دنیا دم به دم مرا تو آزردی

دریا سرنوشتم را به یاد آور

دنیا سر گذشتم را مکن باور

من غریبی قصه پردازم

چون غریقی غرق در رازم

گم شدم در غربت دریا

بی نشان وبی هم آوازم

میروم شبها به ساحل ها تا بیابم خلوت دل را

روی موج خسته دریا مینویسم اوج غمها را
دانلود
نظرات 2 + ارسال نظر
شمیلا جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ http://my-destiny.blogsky.com

سلام
خوبی؟
وبلاگ خلوتگاه یک عاشق رو تعطیل کردیم
آدرس وبلاگ جدید ما این هست :
http://my-destiny.blogsky.com
لطفا اگر می خواهید به ما لینک بدی لینک قبای رو پاکش کن و پس از قرار دادن لینک ما در سایت خودتون تو وبلاگ جدید ما لینک خودتون رو در قسمت نظرات ثبت کنید

یاس چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.yasi2011.blogfa.com

سلام ویلاگ خوبی داری موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد