۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

چشم، چشم دو ابرو

 

چشم، چشم دو ابرو

نگاه من به هر سو

پس چرا نیستی پیشم؟

نگاه خیس تو کو؟

گوش، گوش دو تا گوش

دو دست باز یه آغوش

بیا بگیر قلبمو

یادم تو رو فراموش

چوب، چوب یه گردن

جائی نری تو بی من

دق می کنم، می میرم

اگه تو دور شی از من

دست، دست دو تا پا

یاد تو مونده اینجا

یادت می یاد می گفتی

بی تو نمیرم هیچ جا...؟



چشم چشم دو ابرو، دو ابروی کمونی

چشم چشم دو ابرو، دو چشم آسمونی

چشم چشم دو ابرو، چشمای خیس هر شب

من تو یه فریاد، اسم تو عمری بر لب


دست دست دو تا دست، دو دست عاشقانه

دو دست پاک و پر مهر، دو حس صادقانه

پا پا دو تا پا، دو پای سخت همراه

همراهی قرص و محکم حتی تا خونه ما


قلب قلب دو تا قلب، دو قلب قفل در هم

دو قلب مست عاشق، عشقی فرا از عالم

جسم جسم دو تا جسم، دو جسم اما با یه روح

یه روح آسمونی بلند چو قله کوه


عشق، عشق چه زیباست، الهی جون بگیره

هر کسی سد عشق شد دعا کنیم بمیره

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام دوست خوبم
عیدتون مبارک
اگه من یادی نکنم که شما کلا ماروفراموش کردین
بابا یکم به اطرافتون هم نگاه بکنین من منتظرم

آزاده نیلی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ق.ظ http://shaboshabnam.blogfa.com

سلام
مرسی از نظری که اونقدر منصفانه و به موقع بود.
از خوندن این شعر خیلی لذت بردم همه نوشته ها رو هم خوندم
یه پست جدید امروز نوشتم کمی قبلی رو هم تغییر دادم
از هم منتظر نظرات خوبت هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد