۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

روز زن

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س)

 سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد. بزرگ بانویی که مهر آمیزترین حکمت الهی، کوثر خاتم شد تا پایان یک رسالت را به آخر رساند، تا به فضل خدا، عطای وجودش در وسعت بی کران عطش ما جاری شود، تا آنگاه بتوانیم از همه سراب ها رها شویم و از چشمه حقیقتش سیراب، با این که کمتر کسی به کُنهِ وجودی او رسیده، ولی برای تشنگان حقیقت امکان دست یابی به ایشان از طریق علم و عمل به گفتار و سیره آن صدیقه کبری میسر است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://shaghaye.blogsky.com

سلام
خوشحالم که آپ کردی
منم میلاد بزرگ بانوی دو عالم رو به همه تبریک میگم
کسی که بینهایت دوستش دارم و همه تلاشم اینه که در طول زندگیم به اندازه سر سوزن شبیه ایشون بشم
به امید ناب شدن و پاک گشتن
در سایه دستان خدا
یا حق

پیشی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ

روز همه مادرا مبارک .
میومیو

نوید یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.navidt.blogfa.com


ما کنار آتش خاموش مانده
قصد افروختن کبریتی را داریم
و چه دستانی در بند
و چه دستانی در خواب .
چه کسی آتش را خواهد افروخت ؟
تو بگو ای دوست
تو ؟
تو در اندیشه ی یک معجزه ای
و دریغا
معجزه روی نخواهد داد
- معجزه در خود ما خوابیده است –
چه کسی آتش را خواهد افروخت ؟
من ؟
من که دستم بسته است ؟
من که پایم خسته است ؟
ما ؟
ما که دربند رسالت و تعصب هستیم ؟
چشممان پشت سر است ؟
چه هوای سردی دارد اینجا
چه کسی آتش را خواهد افروخت ؟
چه هوای سردی .

سلام دوست خوب من امیدوارم که هر جا هستی خوش و خرم باشی . جان مطالبت مثل همیشه پر بار و قشنگه خوشحالم میکنی که به این بار هم بیای و با نظرهای قشنکت کمکم کنی.

در ضمن اگه دوست داشتی میتونی آیدی من در مسنجر رو هم داشته باشی تا برای خبر آپم زود تر بهت برسه.ID من :yaranesabz1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد