۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... تمام دنیای من هم ...

تمام دنیای من هم
اگر آفتـاب به عـظمـتـش و آسمان به وسـعـتـــش و کوه به صلابـتـش می نازد من به تو می نازم چون قشنگـــترین صدای زندگـیــم تـپـش قلـب تـــــوست و زیباترین تصویرزندگی ام نگاه پر مهر توست.
کویر زنده است چون امید دارد روزی باران به آن هستی می بخشد و من نیز زنده می مانم چون تــــو باران جان بخش منی.
اگر زندگی قطره اشکی بود به پایت می ریختم تا بدانی دیوانه وار دوســـــــــتت دارم

هنوزم در پی اونم
که میشه عاشقش باشم                                                
مث دریایه من باشه
منم چون قایقش باشم

هنوزم در پی اونم
که عمری مرهمم باشه
شریک خنده و شادی
رفیق ماتمم باشه

هنوزم در پی اونم
که عشقش رو سادگی باشه
نگاههای پر از مهرش
پناه خستگیم باشه

میگن جوینده یابنده است
ولی پاهای من خستس
من حتی با همین پاها
میرم تا حدی که جا هست

هنوزم در پی اونم
که اشکامو روی گونه ام
با اون دستای پر مهرش
کنه پاک و بگه جونم بگه جونم

نکن گریه منم اینجام
بزار دستاتو توی دستام
تو احساس منو میخوای
منم ای وای تو رو میخوام
تو احساس منو میخوای
منم ای وای تو رو میخوام

خستم و دلتنگ.

هم جونم مدتیه ازم دلگیره چون میدونم این شعر احساس رو خیلی دوست داره یراش گذاشتم و آهنگ وبلاگم رو هم تا اطلاع ثانوی همین میگذارم تا بدونه چقدر دوستش دارم.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حامد جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام
خوب بود
خسته نباشی....

سایه جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام دوستان گلم

وای ... چه احساس قشنگی

و چه دل پاکی!

هم جونم، بخدا بهت حسودیم شد!
ایکاش یکروز، فقط یکروز این کلمات زیبا و دلنشین رو از زبونش می‌شنیدم، فقط یکبار ...

سولماز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
عالی نوشتی منم این آهنگو خیلی دوست دارم
موفق باشی

مانا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://bandeiekhoda.blogsky.com

سلام...مرسی بمن سر زدید ...واقعا خوشحال شدم.به اندازه مسافری که موقع رفتن یکدفعه دوستش رو میبینه ...چقدر اون دوست براش عزیزتر میشه و تا ابد تو خاطراتش میمونه...بهر حال من دیگه تو دنیای مجازی نمینویسم...یه دفتر خریدم ...حالا دیگه کسایی رو که دوست ندارم هرگز نوشته هامو نمیبینن.....ولی حتما میام اینجا و میخونم...موفق باشید تا ابد...

پیشی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ق.ظ

به نظر من نشون دادن یک احساس زیبا تو سادگی و پاکی
که میتونیم تو بچه ها ببینیم .
میو میو

مدتی رو غیبت داشتین پیشی جون ولی بازم خوشحالیم که بمون سرزدی

! چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
------------
در کنار باران زندگی
و در کنار آنهایی که دوستشان داری
و آنهایی که دوستت دارند
همیشه پیروز و شاد باشی
-----------
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد