۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... غم و شادی ...

دردستانم دو جعبه دارم که خدا آنها را به من هدیه داده است.

او به من گفت: غمهایت را در جعبه سیاه و شادیهایت را در جعبه طلا یی بریز .

با وجود اینکه جعبه طلایی روز به روز سنگین تر می‌شد اما از وزن جعبه سیاه کاسته می‌شد!

در جعبه سیاه را باز کردم و با تعجب دیدم که ته آن سوراخ است!

جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم: پس غمهای من کجا هستند؟!

خداوند لبخندی زد و گفت: غمهای تو اینجا هستند نزد من!

از او پرسیدم: خدایا چرا این جعبه‌ها را به من دادی؟

چرا این جعبه طلایی و این جعبه سیاه سوراخ را؟

و خدا فرمود: فرزندم جعبه طلایی مال آنست که قدر شادییهایت را بدانی و جعبه سیاه تا غمهایت را رها کنی!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پیشی یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام میدونم بدونه اجازه اومدم اینجا بوی عشق منو کشید اینجا موفق باشی هرکسی که هستی
میو میو میو

سایه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

دست خالی به خانه خدا رفتم

خدا هم دستهای خالیم را

با دستهای تو پر کرد


عاشق عشق شمام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد