۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... عاشقان ...

عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه معنی عشق را می دانند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه به زندگی امید والایی دارند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه به جزء یک نفر به کسی دیگر علاقه ی والایی ندارند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه هرروز از روز قبل عاشق تر هستند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه همیشه در رویای قدم زدن با عشقشان هستند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه عزیزی در زندگی دارند و همیشه به یادش هستند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه هیچ گاه عشقشان را فراموش نمی کنند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه روزها منتظر می مانند که برای یک لحظه عشقشان را ببینند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه عشق ورزیدن را دوست دارند.
عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه یک لحظه در کنار عشق ماندن را با هیچ چیز تعویض نمی کنند
و آخر از همه عاشقان را دوست دارم به خاطر اینکه عاشقند.
 
نظرات 5 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

روزگار سختی است!

آدمها خشکند ... حقایق تلخند ... رویاها شوکران!

جوی های روان تنگ اند و درختان قطور ضعیف!

خوزشید گرم است و سوزان ... ماه بی خیال و فروزان!

انسانها در میان خرابه هایی که زیبایشان می نامند می زیند و به آن عشق می ورزند.

و اینچنین بر حقارت خود دامن می زنند ...

و من به دور از هیاهوی آدمکهای دل خوش ... همچنان در خود فرو می روم.

هر چه بیشتر در میانشان می زیم دورتر می شوم و غریبه تر!

آری ... معصومیت کودکیهایم گم شده است،

اما من هنوز هم همان کودک عاشقم و ساده دل!

و همچنان در انتظار،

در انتظار ظهور باغی از جنس اقاقی،

که مرا از خود و خویشتن ها برهاند و به سرمنشاء خود بازگرداند.

پروردگارا ! انتظار سخت ترین مجازاتی است که برایم در نظر گرفته ای...!

سولماز یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
عالی بود خیلی عالی نوشتی
موفق باشی

ری را دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ق.ظ http://www.riraa.com

سلام
ازت ممنونم
چشم من هم همین الان لینک شما رو می ذارم
دوست عزیز
در ضمن شما لطف دارید
من عاشقم
ولی عشقم رویاییست

در ضمن
من اپم بیا

خزان دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://kheshkhesh.persianblog.com

سلام دوست عزیز ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ممنونم از حضور زیبایت ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
// و آشقان را دوست دارم به خاطر این که عاشقند //

پیشی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

عاشق شدن راهی برای رسیدن به خدا
حالا بعضیها عشق رو رد میکنن یعنی خدا رو رد میکنن .
میو میو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد