۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... دوستت دارم ...

هم جونم

تنها ای دل نشین ترین و مهربانترین مصاحب لحظه های سخت و سنگین

تورا دوست دارم چرا که تنها با توست که می توان از

مرز اسارتها گریخت و با سکوت چشم و دل همنشین شد.
با لحظه های با تو بودن به راحتی میتوان از رنگ و روی زندگی

به سرزمین رویاهاو شقایق ها گریخت.
بیا با هم صندوقچه دلمان را باز کنیم و شادی حبس شده در را

چون پرنده ای آزاد و رها به پرواز در آوریم .
بیا خارهای کینه را ریشه کن کرده و تخم امید و مهربانی را بر

گوشه گوشه جانمان بپاشیم.

بیا با هم در قلمرو خورشید گام برداریم

و تصویر زیبای آرزویمان را در آئینه صاف افق نظاره گر باشیم.

اگر روزگار بی رحم است تو مهربان باش

اگر آفتاب میسوزاند تو سایبان باش.

نظرات 3 + ارسال نظر
سولماز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
منم با افتخار لینک شما رو گذاشتم
ممنونم که من و قابل دونستی
بازم بیا پیشم
راستی ایندفعه هم عالی نوشتی
موفق باشی

محمد(شکی ندارم ) سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
مرسی که بهم سر میزنی ... فکر کردم جدی جدی رفتی ... خوشحالم که تو خونه جدیدت راحت مینویسی ... راستی منم تو فکرم که خونه عوض کنم ... نظرت چیه ؟
متنتم خوندم ... حرفای دل همیشه دلنشینن

شراره سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام هم و ها
وبلاگ زیبایی دارید و آدم از خوندن مطالبتون لذت میبره بیشتر بنویسید و عاشق هم باشید.
بازم بتون سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد