۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... بچگی ...

هم جونم

بچه که بودم فقط بلد بودم تا ۱۰ بشمارم .نتیجه همه چیز  میشد ۱۰  .

از بابا که بستنی میخواستم همیشه  ۱۰ تا میخواستم 

 مامانو ۱۰ تا دوست داشتم

خلاصه ته دنیا ۱۰ بود             

۱۰ تا خیلی قشنگ بود

ولی حالا  نمیدونم ته دنیا چقدره ؟

نهایت دوست داشتن چند تاست؟

انگار خیلی حریص تر شدم

۱۰تا بستنی هم کفافمو نمیده

اما میخوام بگم                   

                                          دوست دارم

                                                                                             

                                                                                                            میدونی چقدر؟؟؟؟

به اندازه همون ۱۰ تای بچگی

 

؛ عاشق تو ها ؛ 

نظرات 4 + ارسال نظر
سولماز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
عالی نوشتی
منم همه رو ۱۰ تا دوست داشتم
حتی عسلیم و
راستی خواننده این آهنگی که گذاشتی کیه

سولماز جان مرسی که سر زدی و خوشحالم که از نوشته خوشت اومده البته هر چی برا ((هم جونم))‌ بنویسم کمه .
راستش خواننده فکر کنم اولین آلبومش باشه یا من اینطور فکر میکنم .
نام خواننده Amo و نام آهنگ عادت از آلبوم یاد تو میباشد.
بازم بمون سر بزن خوشحال میشیم.

دوستدار شما ((هم و ها))

محمد (شکی ندارم ) دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام ... خودتی ؟؟؟؟
بابا مبارکه ... من که چند وقته تو حال آپ نیستم ... باید یه تصمیم اساسی بگیرم ...
بالاخره یا میخوام بنویسم یا نمیخوام دیگه ... مردم که علاف من نیستن ... باید فکر کنم ببینم چی کار میکنم ... فعلاً

شهرستانی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://yadegar60.blogfa.com

هم عزیز...
دوست داشته باش ...
اما...
یه دونه...
نه ده دونه...
مرسی اومدی...
بازم بیا...
اهنگت هم خیلی خوب بود...
مرسی...
یه دونه...
یا علی

پیشی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:44 ب.ظ

اینجا فقط یه گذر گاه که دل ادمو اسیر میکه و دل کندن ازش سخته چون حرفه عشقه دوست داشتنه به قول یکی از همین بچه هایی که به اینجا سر میزنن (به ادم ارامش میده )
یه چیز هست امید وارم فقط حرفش نباشه همه این احساس های قشنگ از ته دل بلند بشه .
میو میو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد